Älskling..

Jag har alltså vääärldens bästaste pojkvän. De e inge snack om saken.
Han gör ALLT för en!
Den här veckan har vart riktigt jobbig. Man nästan plågar sig igenom dagarna.. Jag är trött, lej och har 0 motivation.
Så jag hade planerat att bara va hemma med honom i helgen (han for ju till fjälls freda em förra veckan och kom hem på Söndag EM. Sen for han och lasta och jag til stallet. Denna vecka har han jobbat EM så jag har inte träffat honom så mkt)
Så Erik fråga igår vad vi skulle göra ikväll. Så jag skrev betsämt att jag skulle va hemma med honom.
Då frågade han om inte vi skulle äta på En Liten Röd.

När det är jobbigt så kommer han alltid med nåt sånt!
Älskar min Erik! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0