Är det inte..

Detta skulle jag ha publicerat igår egentligen. Men jag orkar inte skriva nytt så lägger ut de här iaf ;) Höhö

Jaa.. Är det inte typiskt!
I Söndags va det alldeles underbart väder så jag tog av täckena på hästarna.
Igår på morgonen va de visserligen lite kallt, men det va klarblått och såg ut att bli en underbar dag. Så jag släppte ut alla hästar utan täcke.
Men på lunchen när jag for till stallet va de mulet och kallt, till och med snö i luften.. Fan, Karelin som är en lite skit. Han har ju inte så mkt päls och fryser för inget.. Så fick tag på han och slängde på han täcket..

Så imorse va de 13 grader kallt (visserligen klarblå himmel, men det va de ju igår med), så jag slängde på dom täckena (Tösen går utan).
Så idag på lunchen när jag far dit, tro ni inte på fan så va det solsken och jättevarmt i solen.. Men Tindra och Karelin fick ha på sig täckena..

Allt lugnt på Tösen ännu. Hon va dock lite mer loj imorse, men endå glad. Ingen feber hade hon heller. När jag kom till stallet så gick hon undan bara av att dom titta på henne i princip. Men fortfarande såg hon välmående ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0