Fredag

Det är helt sjuk vad veckorna går fort nu.. Det kan få gå fort fram till sommarn, men sen kan det få lugna ner sig lite!
Eller om jag tänker efter så kan tiden få ruuusa iväg tills Tösen ska föla, vilket inte är långt borta. Sen kan det få lugna ner sig

Klev upp kvart i 6 idag, klocka stog på 05.30 men va tvungen att snooza lite ;)
For till stallet och og ut hästarna. Anders kom och fråga om jag tyckte att han va elak mot mig.. Meen vaarför skulle jag tycka de? Han har ju för tusan opererat hälsenan. Inte fan ska han ta ut nå hästar på halkan heller!!
Dessutom så närmar fölningen sig med stormsteg så jag vill gärna ha lite koll. Kollar direkt i Tösens box när man kommer till stallet numer ;)
Jag kan ha inbillat mig, men jag tyckte att juvren va ytteyttepytte lite större.
Så jag funderade när jag kom hem att jag tar nog bilen på jobbet och blåser bort till stallet på lunchen och kollar till henne.
När jag precis har ätit klart får jag ett sms från Katarina som fråga när jag började.
Kalle va tydligen JÄÄTTE arg på sin mamma. Han bara gallskrek! Men utan anledning liksom. Så jag skyndar mig att kasta in maten i kylen och tar på mig de första bästa kläderna, och syndar ner med bilen. Hör hur han skriker nere i backen där. Kalle va tyst när jag kom, men det va en hund som kom förbi. Sen så fick han sitta i bilen medans vi lyfte in vagnen i Berlingon! (Ja, den är tillbaka! Snacka om lycka) Sen när Katarina lyfte kalle så bara skrek han igen. Väl på dagis så när mamma skulle lyfta han igen så protesterade han direkt. Så jag fick följa med och klä av han, de gick lite bättre! Han flinade och vinkade när vi gick.. Rackarunge ;)

Ungefär så såg han ut ! haha!


En ganska gammal bild på Erik och lille Karl =)


Nu är det bara en kvart kvar tills det är lunch. Huungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0