Huvudvärk

Det har inte blivit så mkt uppdaterat. Men jag har inte haft så mkt att skriva om. Ingen ork..

Har i dagarna haft världens huvudvärk. Va till och med hemma i Onsdags. Kändes som hela mitt huvud skulle sprängas så fort man rörde på det. Gick öve så smått på torsdagen gud så skönt.. Men jag undrar vart fan den kommer ifrån..
Men igår när jag vaknade KUNDE jag inte röra på huvet. Nackspärr på vänster sida, så de skrek om det. Hade Tigerbalsam på och satt med riskudde. Framåt kvällen vart de lite bätte men bara lite.. Vaknad varje gång man skulle vända sig, men jag sov skönt endå. Idag är jag lite mindra öm på vänstersidan. Men har ont i hela nacken, gick antagligen och spände andra siden.. Och, nu har huvudvärken kommit tillbaka.. Suck!
Ska gå och ta en huvudvärks tablett..

Helgen har vart riktigt lugn och skön! I Lördags va vi in på Gregoriemarknaden. Det är samma år ut och år in.. Men det är ju som mysigt att bara gå titta endå. Vi handla tunnbbröd och Erik 2 t-shirtar.. Skräll va ;)
På vägen hem får vi in på OnOff och inhandlade en digitalkamera!! Yeey!  Perfekt tills fölis hade tänkt och titta ut..
Appropå föl. Tösen tyckar det blir allt jobbigare att vara ute med de andra. Hon går undan och när dom springer förbi i världens fart så blinkar hon till bara. Vi ska försäka få till en liten hage i hagen så Tindra och Karelin inte kommer åt henne.
Dom håller ju på och nafsar och buffar på henne.. Igår fick hon till och med va inne halva dagen så hon får vara lite själv :)
2 veckor kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0