Inte så mycket

Jag hann ju faktiskt med en snabbis till stan på Lördag för middag fram och tillbaka..
Handla en fölgrimma på shoppen. Jag har sagt till mig själv att inte handla nåt innan den kommer, men jag kunden verkligen inte låta bli! Den va så förbannat söt och fin! Jag måste väl ta ett kort och visa den er..

Va även in på  Elgiganten och OnOff. Kika lite på spel till Wii. Hade sett ett hästspel på OnOff tidigare. Men skulle spara med att handla lite tills jag fått löning. Men tror ni det fanns kvar!? NEJ! FAAAHN! Jag som vill ha ett hästspel till mitt Wii.. Jag köpte en till Nunchuck iaf så man kan boxas 2 st. Sen köpte jag "New Super Mario Bros." Det är ungefär som Mario kart. Alltså lika som det gamla spelen men i ny tappning! Det va kul! Men jag tror jag ska köpa en sån där "riktig" dosa. En sån som nästan ser ut som supernintendos dosor.. Blir nog lite enklare då.. Jag kan inte de där med att skaka dosa när han ska flyga och lyfta grejer HAHA!
Dagens i-landsproblem!

Men som ni kanske förstog innan så har de inte kommit nåt föl ännu.
Imorse tyckte jag att ena juvret va lite större. Men Mia va dit på lunchen, men allt såg nog lugnt ut.
Va bara Tindra som lät som en traktor när hon såg Noak (Fransk bulldog) Hon är ju knäpp! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0