Jävulskap

Tösen bara jävlas med mig.. Idag har hon dragit ihop sig och inte fan är det nåt föl på väg ut heller.
Just nu känner jag mig bara så less.. Va helt BOMBSÄKER på att det var på gång igår. Hade känt på juvren på morgonen att dom va lite annorlunda. Bak va hon svullen.. Men där tog de stopp. Gick tom med bakåt..

Jag tror hon är skendräktig.. Det kommer nog inget föl..

Mina känslor är som en berg o dalbana.. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Inte är Erik hemma heller.

Ringde iaf och prata med Anita på Överby stuteri. Hon sa några lugnande ord. I och med att hon är så pass pigg och glad, äter osv så ska det inte vara nån fara..

Men som sagt. Jag tror hon är skendräktig.


Tog en ridtur på Karelin idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0