Lördag

Vilken dag!! Det har snöat och blåst och regnat. Men lika glad är jag endå.
Ne men det har faktiskt vart en rätt kul dag! :) Vi har haft en "teamutmaning" på jobbet. Vi är 3 olika team som tävla mot varandra. Först skulle vi ta oss till ett dagis. På vägen dit va de en tipsrunda.
Grenarna på plats har vart slalom (med små plastskidor som man knyter fast på skon), Irländsk bob-bowling, räkna ihop nånting grej och en förenklad spökboll. Tror inte de va nå mer. Hamburgare bjöds det på också.

Det skulle vara middag kl 18. Jag åkte hit typ halv, men ingen va här så jag satte mig vid datorn och läste lite ;) Det har fortfarande inte kommit så många.. Trist. Men dom kommer, dom kommer.. Säkerligen med besked dessutom! Som de verkade på dagiset så kommer detta bli en lång kväll för en del ;)

Ma höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0