Måndag 100301

Blir inte så mkt uppdaterat på helgerna.. Man sitter ju som vid datorn hela veckorna. Lite skönt att vara ifrån datorn faktiskt!

Bara 4 veckor kvar nu! Sen bör det vara en föl i boxen! Som jag längtar! :D
Halm är inhandlat redan så fölungen är varmt välkommen!
Blir isåf Namnlöses första! Men jag hoppas på att han får träffa lite damer i somma i Skåne!!




Jag köpte ett Wii i helgen!! Jag blev så irriterad på att alla va sålda eller att ingen svarar. Så jag for in och köpte ett nytt! :D Fördelen med det är ju att man får Garanti m.m! Handlade på Elgiganten.
Jag frågade om dom hade nåt Mariokart, men de va slut och dom skulle få in till veckan.  Så då sprang jag över på OnOff. Där hade dom 1 Mariokart över med en ratt! Skyndade att ta den, precis då kom den en som tittade lite på mig! haha MITT!! Jävla flyt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0