Söndag

Iag har vart en bra dag. Varmt och skönt i solen.
klev upp vid halv 7 imorse for ich tig ut hästarna, ink Tösen.. Mockade och gjorde iordning. For hem,och åt frukost. Tänkte ta en dusch men jag tog en timmes promenad ist.
När jag kom hem så va klockan halv 11. Vid 12 hade jag dammtorkat överallt. Sen tog jag en dusch. Efter duschan åt jag lite lunch och tog och bytte sängkläder och dammsög. Så kring 2 så va jag som klar ;)
Åkte till stallet och skulle kolla till hästarna, eller jag Tösen. Men hon stog och i solen och sov. Så det är lugnt där ännu.

Va ut och fota dom lite så då fick jag tag på Karelin. Jag kunde inte låta bli att ta på han tränset och ta en barbacka tur. De va länge sen jag njöt så mkt som jag gjorde då! Guud så härligt de va!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0