Tindra

Åh! Jag drömde inatt att Tösen fölade.
Hon gick med 2 andra russ-ston. Dom hade fåt varsina bruna föl. Det va bara Tösen kvar som skulle föla. Efter en stund så skrek nån att tösen hade börjat föla. Vi skyndade att ta in henne och fölningen gick fin fint! Men en sak som chockade oss var att den lille va en svartskäck !!! Den va så otroligt söt och fiin! Jag va såå lycklig!
Guud så jag längtar.. Men vem vet, kanske inte kommer nåt föl heller.. :/


Igår när jag va i stallet fick jag ett infall att hoppa upp på Tindra och rida en sväng! Red henne en sväng i hagen, mia gick bredvid och höll i. Tindra ville nämnligen bara gå tillbaka till stallet.. ;)


Tindra. Haha kolla mulen, den ser moongo ut ;)


En rääcer häst ;)


Eller kanske dressyr häst ;)


Bjuder på 2 färska bilder på Tösen =) (Mia med på ett hörn också)



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha jag har också en sån stalljacka. :P Fast de lä ju inte stå samma saker på den. Vi fick dom genom skolan. Gick ett hästgymnasium. Mycket bra jacka faktiskt!

2010-03-30 @ 00:12:33
URL: http://jenkanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0