Tisdag idag

Härligt eller hur!
Luktar gröt just nu, hmm.. Vem sitter och käkar gröt på jobbet.. Eller vem GÖR gröt på jobbet!? Well well..

Igår blev det lite tacos till middag, lite Måndagslyx ;) Men vi hade färdig köttfärs i frysen så det va väldigt enkelt.
Jag som inte är ett fan av att maga lat, (näe, laga mat ska de ju stå!) tyckte att det var en bra middag.
Jag förstår inte hur man kan kasta om bokstäver så där ibland och endå tycka att de låter rätt.. De e jag en expert på!!

Igår strax innan jag slutade fick jag ett samtal från Pia. Hon som har Namnlöse! Hon sa att allt bara va bra! Han hade funnit sig till rätta och han har lugnat sig lite :) Dom har ridit honom en del. Men mest i skritt och trav, de hördes som han tyckte de va kul :)
Dom bor granne med Ulla (efternamnet kom jag inte ihåg), som ridit OS i dressyr. Hon hade sagt att va en jätte fin häst med fina gångarter och steg. :) Dåligt stolt man känner sig då!
Hon berättade också att Malin funderade på att betäcka Gumman med Namnlöse.
Gumman är mor till bla Flicka som jag hade och inte minst Gumino (världens snabbaste ponny)
Fy vad fränt! Vilken ära liksom! Min lilla pojke! Han har de bra i Skåne! Pia ringer emellanåt och talar om hur det går, om han sköter sig osv :D Känns riktigt bra!

Det här inlägget tog några timmar att skriva. haha! Men så är det när man har support jobb. ;)
Bilder på Tösen kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0