Första tödagen denna vinter! Vad jag kan komma på iaf. Nu kommer det bli halt och blött överallt. Det enda positiva är att man inte behöver kilovis med kläder på sig när man går på jobbet.
Men att gå från -25 till +7 på dryga 2 dygn är lite häftigt.. Jag ska inte klaga, men det är en omställnig ;)

3 veckor på Tösen nu :) Lääängtar, Kände på juvren igårkväll, om dom va kanske liiiiiite liite mer svullen nu än tidigare. Jag ser det bara positivt och hoppas på att dom fylls med mjölk snart =)

Jag håller på att kolla upp om det är möjligt att ordna en utställning premiering på Lördan när vi har dubbeltrav i stan! Vore riktigt kul faktiskt. Blir dock bara russ. Men shettisar får vi ta nån annan gång ;)
Hoppas på att det går att ordna iaf! Vore riktigt skoj!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0