Bad day

Jag vaknade imorse med en hejdundrandes huvudvärk. Klev upp och for till stallet. Mockade och gjorde klart släppte ut hästarna.
Eftersom Tösens mjölk är något vitare än tidigare (men endå genomskinlig) så tänkte jag bygga upp den lilla hagen som Tösen hade efter dom rivit den förra veckan.
Tösen gick iväg i princip direkt när jag kom fram med stolparna. Men Tindra denmupp hon skulle jku såklart va där och bry sig. och självklart stå innan för stolparna innan jag hann dra tråden.
Jag drog tråden och hämtade Tösen. Tänkte ju att hagen e ju så liten så Tindra får jag nog tag på. Men tji fick jag! Eftersom Tösen verkligen inte ville va där så släppte jag henne till Karelin och Tindra fick stå i den lilla och skämmes!
For hem. Fortfarande med huvudvärk. Åt fruksot och tig en Ipren. Blev lite bättre efter det.
Dock så lämnade jag mitt engagemang och motivation hemma i sängen, så min statestik på jobbet idag är väääldigt dålig :s
Suck.. GE MIG KRAAFT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0