Borta

Nu släpper vi lös råttorna på bordet! Erik har fart till Hallen på Intensivkurs för jägarexamen.
Nejdå. Kommer nog att blir en alldeles lugn helg. Ska in till stan och fixa lite..

Fixade försäkringen på Molle igår. Ändrade lite Tösens försäkring också, höjde den bla.
En hovslagare är också fixat. Hon kommer på Tisdag kl 17.00! Hoppas bara att jag får tag på dom små liven! Annars blir jag förgrymmad!
Hon ska sko Karelin (beroende på hur hans fot ser ut, han har en spricka), sen ska Tösen och Tindra verkas. Så ska vi kolla på knärten också! Grett!






Update:

Jag blir så Irriterad! Nu kan det faktiskt få hellregna!
Anders fråga om han skulle ta ut dom eller låta dom stå inne. Det ösregna just då!
Så jag sa att han kunde ju släppa ut Karelin och Tindra med Regnteckena, men låta Tösen och Molle va inne,  så far jag dit på lunchen och släpper ut dom om det ser bra ut.
Men tro ni på fan så sluta de regna 10 min efter de och nu skiner solen.. ¤#¤@£$£@½§ !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0