Dålig

Ja, det har blivit dålig uppdatering i helgen. Men när man är hemma så startar man inte datorn bara för att blogga. Då är man skadad! ;)

Jag känner på mig att det kommer bli en dyr sommar iår! Jag och Erik har länge pratat om att fara till Gotland.
Men idag så fick jag ett samtal från Pia, och Lousie ville fara till Wången på ett läger där! Så hon frågade om jag tittat på flygbiljetter. De hade jag, och dom är svindyra.. Jag skulle ju kunnat åkt med henne ner till Skåne då när hon far hem. Men ja, jag vet inte.. Vi får väl se hur det blir..
Jag har ju tjatat på Erik att ta genvägen runt Skåne sen götet (där Erik vill hälsa på en vän) Sen hem.. Han är inte så pigg på det. Men jag tycker de va smart..
Ne, datorn är så förbaskat seg så nu orkar  jag inte skriva mer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0