Det trodde ni inte!

Trot eller ej. Det första blåmärket från Molle, knappast det sista, är på plats!
Imorse (tror jag) skulle han fram och klias, så trampa han på mig precis bakom stålhättan. Jag blir lite förvånad över att det kan göra ont av den lilla, lilla hoven! Nu känner jag mig alldeles öm ovanpå foten! Haha!
Lillknärten är ju för go!



Ska kolla upp lite med sommarbete. Hade ju gärna haft dom med andra föl så han kan leka. Mamma är inte så leksugen. Hon ska mest äta hela tiden...
När blommis va liten gick hon på bete med 3 andra föl, om jag inte minns helt fel.. Myssigt!
Men sen slog det mig att då blir jag ju hästlös i sommar, eller ja, har ju såklart Karelin att rida på.
Man kanske ska försöka göra häst av Tindra också..!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0