Fredag

Så jäkla skönt med Fredag! Förbaskat skönt!
Har inte planerat nåt speciellt i helgen. Ska väl ev till stan en sväng. Sen har Erik lovat att vi ska städa på Lamell för skoterklubben hade tagit på sig nåt slit göra.. Men e de så här fint väder som det är ute nu så e jag gärna ute och arbetar lite =) Härligt!

Imorse när jag for hem från stallet så bara njöt jag!
Det var så underbart vackert ute! Björkarna är gröna, solen skiner, himlen är blå, alldeles lagomt varmt.  
Namnlöse har det bra hos Pia och Louise, Diké är vacker och snällaste hästen.. Ever. Och för att inte tala om Molle. Jag fick mitt välskapta föl. Som utvecklas och blir till ett vackert russ!
Sist men inte minst Erik! Min underbara sambo! Finns ingen bättre! Han är snäll och omtänksam!
(Även jag väldigt gärna vill lägga några kilon i en låda och kasta bort så..)
Jag trivs med tillvaron just nu!! 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0