Hoppla

Vad är det för fel på blomflugor? Vi har en hel del av det här på jobbet (dock mkt mindre sedan va flyttade en blomma). Men varför i hela h**vete ska dom va upp i ansiktet? Hemskt gärna upp i näsan också, och allra helst när man har samtal. Så blir jag tyst när jag försäker berätta nåt så är det förmodligen en blomflugjävel! Haha! Dagens I-landsproblem!!

Jag tror inte Molle ha bajsat nåt efter vi tömde tarmen, men hans små skitar ramlar lätt ner i halmen och blandas med tösens så inte så lätt att skilja ur. Men han har inte förstoppning och han e fortsatt pigg och glad.
Framtänderna har tittat fram och vi ska bita på precis allt! vi gillar att klättra också klättra upp på ryggen för att försöka äta upp hårtoffsen! Kul så här i början, mindre kul när han börjar växa och bli stor ;)













Den nedersta filmen är från imorse. Klev upp halv 5 för att dom skulle få hinna va ute en stund och springa av sig lite! och för att Molle ska hålla magen i trim =D


Kommentarer
Postat av: Katta

Lillmolle! Så söt!!!

Snusa på han från mig!

2010-05-11 @ 11:48:45
URL: http://sweetlove.blogg.se/
Postat av: ida

Ha ha så FIN han är!!! Gillar kortet där det ser ut som att han springer hur sanbbt som helst =)

2010-05-11 @ 14:31:53
URL: http://aviano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0