HURRA HURRA HURRA!

Idag säger vi ett stort GRATTIS till mamma som fyller 50 år idag!
Ringde och sjöng för henne imorse hehe!

Fick ett SMS av pappa igår att dom va i Follingsbo.. Jag visste att dom skulle fara bort men jag fattade inte riktigt vart de va. Trodde dom va nånstans i Sala. Där heter det ju Jugansbo, Armanbo osv..
Men det va tydligen Gotland. Närmare betsämt där Namnlöse är född. (ååh vad jag saknar Namnlöse!)
Fan så avundsjuk jag blir! Jag vill också till Gotland!
Jag och Erik ska fara dit i sommar, så är det bara! :) Skulle vilja fara nu helst!

Erik jobbar eftermiddag 4 veckan i rad nu. Och det bli em nästa vecka också för att komma in på rätt vecka.
Jag träffar han bara på helgerna då. Förbaskat segt!
Helgen som kommer ska Erik på intensivkurs för jägarexamen.. Han åker redan på Torsdag morgon och kommer hem på Söndag em.. Nåväl, bara att bita ihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0