Huvva

Det här blir en jobbig månad penga mässigt. En jäkla massa utgifter, veterinär, hovslagare, spån/halm, kraftfoder, tandläkare fösäkringar ja, allt gud vet vad.. :( Bara att bita i det sura äpplet och betala!
Synd bara att det är så dyra saker alltihopa. Vi kan väl dela ut de på året!?

Kom precis hem från stallet. Tömkörde Tösen hon tycker det är kul!
vi gick en liten bit upp i skogen! Molle följde efter och undrade mest varför vi gick där skulle jag tro :)
Jag kunde inte låta bli att he ett selunderlägg på honom (satt jätte löst, den höll på att ramla av ;).
Men han får ju lära sig att nåt liggerpå ryggen utan att bry sig!
som jag sagt tidigare så ska denna kille bli världens coolaste ;)
Såg även när han travade på lite och jäklar vad han breddar fint bak! Men han är lite has trång.
Men svårt att säga hur han blir när han är så liten.
Hovslagare ska komma på Tisdag. Då ska hon få kika på Molle med!


Ne, nu ska jag betala lite räkningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0