Kristi flygare

Varför säger men kristi flygare? Kristi himmelfärdsdag, är det idag Jesus dör ocg fyger upp i himlen? Vart va jag på dessa lektioner kan man fråga sig..?
hm.. Tål att kollas upp!

Namnlöse startar idag på Jägers!
Jag skickade ett sms till Lousie där Molle önskade sin pappa lycka till.
Och kan ni tro?! Namnlöse tackade tillbaka! hihi
Satt och kollade i programet. Det va bild från tidigare år samma dag. Då går folk i t-shirt och shorts. Det ser varmt och skönt ut.
Hemma idag regnare det och e lite små kyligt. Blir väl varmare bara solen tittar fram (vilket den precis gjorde)
Tänk så grönt det ska bli nu när det regnat och solen tittar fram efter det! Grett!
Släppte ut Tösen och Molle i regnet. Så mkt regnade de inte. Visst han blev lite blöt, men han klarar sig!
Provade att släppa ut Karelin och Tindra samtidigt som knärtus va ute. Så jag gick fram till staketet med både Tindra och Karelin, men båda vända sig om och gick och åt direkt. hehe! Trodde de skulle bli endel spring och ståhej, men icke. Va bara Tösen som vankade lite vid staket och pratade med dom. Trodde hon skulle skydda Molle och va sur mot dom. Men såg bara ut som hon ville vara med dom =)

Har funderat på en del namn.
Tor's Molle
Molle Jaguar
Molle Scott
Super Molle
Molle Sweet

Sen hade ju syrran ett namn ;)
Väntlöse


Kommentarer
Postat av: jenny

jag tycker väntlöse var ett riktigt bra förslag!!

lite som pappa, och sant :p



han kan ju heta molle till vardags ändå...

2010-05-14 @ 10:40:04
URL: http://jav.blogg.se/
Postat av: Magnus

Väntlöse var häftigt, och passande är det också ;)

2010-05-14 @ 14:36:50
Postat av: Siv Jonsson-Öst

Som du har väntat på detta föl så tycker jag att Väntlöse är bäst !!!

2010-05-14 @ 21:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0