Kväller

Nu är det bara 20 min tills jag slutar.. De segaste som finns är att jobba Fredags-kvällar! Det ringer INGET så klockan går så förbannat sakta också. Nu är det ju så jäkligt fint väder ute också! Hoppas det håller i sig!
Cruising imorrn. Ska tjata på Erik så vi kan fara in! Kul och titta på nå annat än Stugun. Även om det är fint här nu! Hör och häpna moster! Man kan bo i Stugun och det är faktiskt fint! haha! =)

Jag stör mig på en reklamen som RIX FM gör.
"Rix FM festival, ny samlings cd... bla bla" så spelar dom Lady Gaga, Pink..
Inte fan ska dom spela på rixfm festival heller!

Ger er en låt som jag från början inte gillade. Den är inte så speciell, men den börjar sätta sig på huvet och den är lite bra. =)



Blev tydligen middag från lappa, men jag va inte sugen på sån mat, så Erik ska beställa en sallad därifrån.. Har inte äte de tidigare. Hoppas den går att äta!
Sen ska jag till stallet och mysa med mina ponnysar! Då mår Lina som bäääst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0