Lördag

1a Maj idag!
Hade lovat att åka med Erik till sommarstugan i Hovdsjö och grilla. Sagt och gjort. Men fy tusan va jäkla kallt det var! Huuuga!

Tösen uppdatering: Hennes juver va inte nå större, men jag tog ur en droppe och det är fortfarande genomskinligt, men jag tyckte att det va kanske liite vitare än tidigare. Det har ju alltid varit "proppar" längst ut, dom va lite större än dom vart tidigare. Så kanske det är på gång? Har inte vart dit sen imorse..

Blev även 1-0 till Tindra idag. Jag va ute i hagen och klia både Tindra och Tösen en bra stund. Tindra va jätte go (!) När jag skulle gå där ifrån så vart Tindra sur av nån anledning och vände arslet mot mig (hon gör aldrig nåt). och jag backa mot henne för att markera, men så sparka hon mig på hälsenan!!!! Vi va ju så pass när så jag gjorde ju inte illa mig eller nåt. Men blev lite chockad över situationen...
Sen när jag gick därifrån så gick tösen framför mig hela tin och ville att jag skulle klia henne ;) hihi! Söt nosa!


Ni får lite bilder från igår kväll.
 (Erik la sig i soffan typ 21, sen fick vi inte han därifrån!)
 
 
 




Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: Tack så mycket för din röst :) !

2010-05-02 @ 00:59:02
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0