Måndag

Nu har en ny vecka börjat och vi går mot varmare tider. Skönt!

Helgen har varit lugn.
Lördagen bestod av lastbilsåkning, grilla i BLÅSTEN vid"Eriks" sommarstuga. Sen slappa vi nog mest bara...
Söndagen va vi på Ammer och kollade på lokal/regional hoppning. Kicki va med med sin Armani. Hon fick nåt nerslag så han fick ingen placering.
Jag och Jenny satt där heela dagen! Det blåste virvelvindar och vi tuggade grus. Men kan ni förstå, jag är lite bränd på kinden! Den ni! haha!


















Kicki ;)

Blev inte så bra bilder. Jag pratade i telefon med Pia i Skåne samtidigt


Igår kväll red jag på Karelin på plan i Skogslund! Vi va totalt 5 st. Mysigt var det. En sväng i skogen blev det efteråt också !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0