Namnförslag

Hej!
Har vart jääkligt skönt att vara ledig idag. Fara till stallet någraa gånger (ganska många ggr). Jag kan inte förstå att det är ett föl i boxen i stallet. Näe, kan inte förstå!
Tösen är jäääkligt beskyddande. Innan kunda man i princip sova inne i boxen utan att hon gjorde nåt. Nu sparkar hon mot en om man går mot fölis.

Men jag vill ha namn förslag! Kan ni hjälpa mig och komma lite ideer! Syrran hade ju roliga namn faktiskt, men jag vill ha med Molle!
Nåt typ dubbelnamn. Kanske Molle Boy, Räcer Molle eller kanske Eriks förslag Westcreeks Molle. Stallet är i Västanbäck ;)
Hjälp mig att komma med förslag!

Nu har jag min lilla russ familj.
Pappa Namnlöse 584
Mamma Diké 
och
sonen Molle!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0