Stan

Har vart in till stan idag. Va ut till Foderbua och handlade lite halm och kraftfoder. Även en säck Lusern blev det för Karelins del. Han är ju så tunn.
När man endå e hemma så måste man ju hälsa på Dante!

'
Shiit så vit han blivit! Gubben har hunnit bli 20 år!








Såhär ser hans dagar ut när märrarna står på andra sidan vägen ;) Han Håller sig i trim med andra ord ;)



Innan jag for hem så var jag tvungen att ha nåt. Men orkade inte fara in på stan på tex Subway, och mc donalds lockade inte direkt. Så det fick bli en korv på raggarn. När jag svänger ut får jag se på personalparkeringen Eriks gamla 850! Han hade den första halvåret vi va ilag. Grymt fin bil! Saknar den lite faktiskt! Kanske man kan köpa "tillbaka" den. Men JAG vill ju ha den! ;)
"Give it to me baby, ahaa ahhaa"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0