Tisdag morgon

Gosh va ljust de va inatt! Jag som sa till Louise att det bara va att dra ner rullgardinen och sova.. Vaknade halv 4 tror jag det va. Ljust så in i norden och ingen Erik hemma. Blev lite orolig då. Men jag somnade om ganska fort. Hörde inte när han kom hem. Han låg där när jag vaknade iaf! ;)

Tömkörde Tösen igår lite i hagen innan jag tog in dom!
Tösen hade öronen framåt, från det att jag lyfte fram selen tills jag hängde tillbaka den! Hon tyckte va kul!
Men jag tänkte att hon är ju inte körd sen jag köpte henne. Om hon va körd hos förra ägaren vet jag inte. Så även om hon har vart så pass mkt körd så hon har vart startklar så kändes det bäst att tömköra lite innan. Eftersom jag inte vet hur hon fungerar i träns och köra. Men de va nog inga problem. Hon stannade och stog still (trots att hon helst skulle vela kuta iväg) även fast Tindra och Karelin sprang som några DÅRAR i hagen bredvid.
Duktig dam!

Tog några bilder imorse! Det va ett rätt så  härligt ljus ute!














Kommentarer
Postat av: Tove

Jätte fin och läsvärd blogg!

Besök och kommentera gärna våran :) !

Kramkram!

2010-05-25 @ 18:03:59
URL: http://toveamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0