Fredag!

Känns som veckorna bara flyger iväg!
Och jag måste snart bestämma mig hur jag ska göra! Men allt beror ju på hur och vad som händer..
Framtiden är oviss.. Men hur spännande hade de vart om man visste hur ens liv skulle bli liksom.

I helgen ska jag städa iordning boxen som är full i grejer, och göra klart så att Molle kan flytta dit. Ska börja skilja på dom nu! Anders tycker så synd om Tösen hehe!

Iväll kommer jag nog bjudas på en fin middag. Jag fick med mig murklor hem från svärmor, för Erik hade efterfrågat det. Erik vet ju att jag inte är någon svampälskare, så jag hoppas att det blir gott! Erik är ju så duktig på att laga mat :)




Dags att få en egen box :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0