Fredag!

Hey Friday!
Fredagar är bra härliga! Jag gillart!

Shiet, igår vart inte allt som jag tänkt, men vi löste det iaf..
Erik hade vart å slaktat så han kom hem med 30 kg kött igår.. Igen..
Så det blev till och packa och dona. For till stallet vid halv 8. Tindra och Karelin va kvar inne sedan dom skoddes, så jag attack mocka Tösen och Molles box, så tog in dom sedan släppte jag ut dom stora en stund, men sen kom en hunger från absolut INGENSTANS.. Man kan väl få en liten varning. Och de va likadant som jag haft förut. Normalt när man blir hungrig så brukar man ju fungera hyffsat endå. Men inte jag, jag blir spyfärdig, ont i magen och skakis och tappar all ork.. Hyffsat obehagligt!

Nåväl..
Tänkte för att locka er att kommentera så tänkte jag ge den som kommenterar en länkning, självklart i ett eget inlägg!
För att bli länkad så berätta lite kort om vad bloggen/hemsidan handlar om så lägger jag till det med ;)
Mohaha, har man lite att göra så....



Just det! Får inte glömma!!

Days left..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0