Godmorgon!

Torsdag idag, denna dag har gått fort.. också.. Känns som att veckorna flyger iväg numera...
Snön har kommit, ganska mkt faktiskt.. Hoppas att den är här för att stanna! 
Något som jag verkligen kommer att sakna denna vinter är att köra släde! Ifjol kunde jag ju faktiskt köra Namnlöse lite innan han åkte.. 
Shiiet, Namnlöse har snart vart i Skåne 1 år.. Men han har det bra! Helt fantastiskt bra faktiskt! Familjen Arvidsson sköter honom gallant och gör det bästa för honom! Sen har han ju faktiskt fått träffa massor med damer också!
Och för att inte glömma, sänkt sitt rekord till 1.58! trots smärtor både mellan benen (ena kulan vred sig) och i benet.. Vilken hjärta han har min lilla kille! Tänk vad han kunnat springa bara han fått vara helt kry från det där!
Vi hoppas på att spatten läker ihop fint så kanske han kan visa vad han går för! För fort kan han springa.. Viljan finns, bara benen som inte riktigt hängt med honom...



Vad mkt svammel om Namnlöse det vart..
Vet inte vad jag ska skriva riktigt..
Hovslagarn kommer idag. Jag som glömde att plocka fram skorna och sulorna.. Attans!

Nåväl...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0