Helgen

Jag har haft en så jäkla bra helg! Jag känner mig nöjd!
I lördags va jag och Erik in på stan och handlade. jag handlade en tröja, skjorta och lite annat.
Fikade en förbaskat god räkmacka på Törners. Törners har dom godaste räkmackorna! 
Sedan skulle Erik till Laitis och byta nåt  åt Örjan, men när vi kom dit (14.02) så stängde dom precis. Stänger 14.00. Erik vart måttlig nöjd ;) 
For sedan hem till mamma och pappa för en middag. Fick jätte god potatis gratäng och kotletter.
På vägen hem så for vi till systeryster och hälsade på en snabbis innan vi åkte hem. 

Igår tog jag och Erik det lungt på morgonen, en mys frukost sedan for jag till stallet och dona på, hade tänkt att köra Karelin, men innan jag va klar med allt annat så börja det mörkna lite + att dom jagade.. Så det blev ingen mystur.
Hann däremot städa undan i boxen som molle skulle få (den va tänkt till molle, men tänkte att det kanske är bättre om tösen flyttar dit då förmodligen molle känner sig tryggare i sin box)
Städa ur en fodertunna m.m.. Synd bara att jag inte har nånstans att ha alla grejer, så det är lite rörigt..

Det har ju vart tävlingar och "stjärnornas hoppning" på ammer i helgen. Men jag kände att jag orka fan inte.. I lördags när det va klubbhoppning skulle jag ju till stan, men i söndags när det va "stjärnornas...." Alltså jag har ju absolut ingen aning om vilka de är. Och så brukar allt va kaos. Det blir liksom jobbigt att titta på. Ingen har koll på nåt och vissa är bara snobbiga där.. Så näe, jag stannade hemma och gjorde lite nytta ist ;)

Nåväl, haft en kanon helg med Erik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0