Måndag/tisdag?

Jag har Måndag idag, fast det är tisdag.. Hoppas den här veckan gå fort för jag skulle verkligen behöva sova ordentligt!

Fick igår äntligen träffa mina hästar! Tindras mage växer sakta men säkert!
Mia har skött hästarna fint!

Molle har fått sig en ny, fin blå grimma ist för den über gammla, köpta 2 tecken, ett stall och ett vintertäcke. en liten borste och lite annat smått! :)

Imorse när jag klev upp var jag förbaskat trött. Klev upp åkte till stallet och tog ut hästarna och tänkte mocka, men orkade verkligen inte. Åkte hem och la mig ist. Känns som det kommer ta ett tag innan jag kommer återgå till normal människa, kan man inte få sova i 2 dygn i sträck när man hade vart upp i 2 dygn..!

Kommer mer info om hur våra dagar varit senare. Och bilder såklart!

(Ps, min telefon är fortfarande på Engelsk/japansk)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0