Onsdag

asså shiiit (som på klitteholm), vi åker ju imorrn! AAah! Fan så kul!
Har inte ställt iordning nåt för 5 öre. Känner mig faktiskt inte stressad, bara jäkligt taggad på att fara!
Vi kommer att sluta 3 halv 4 och åka direkt. Så kommer träffas imorrn på morgen och packa in allt i jennys bil! Tror jag iaf.
Jag kommer måsta kliva upp typ 4 nästan imorrn, stallet tar ju minst 1½ timme, då e klockan halv 6, duscha, packa det sista, sminkas, träffas för att packa bilen och skjutsa Karl på dagis! Då borde jag hinna till 8! ;) Får sova på tåget.. Eller näe, kommer nog inte bli så mkt sömn där. Ska bli så mysigt att åka tåg!
Känns bra att vi är ute i god tid också. Det kommer inte göra oss så mkt och tåget blir lite sent. Vi har som ingen tid att passa på imorrn! :)


days left..! (till fredag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0