ponny

Hej å hå...  hur ska detta gå?
Snart börjar julkalenderen! Jag längtar faktiskt haha!
ifjol följde jag vartenda program. Det va så perfekt att det sluta precis när jag skulle gå till jobbet!
Julkalendern iår ska ju vara lite mer för hela familjen också. Annars har dom vart väldigt "barnsliga" sista åren..

Igår efter att jag va klar i stallet svängde jag in till de andra i Skogslund och tänkte höra hur det gått idag.
Några, dom flesta, hade tagit ut en hästtandläkare för att kolla igenom tänderna på dom.
När jag kom dit så var hon ju kvar, och det var ju Astrid Borg. Min djur-/hästsjukvårds lärare!
Det var lite kul! Hon va lika vimsig nu som då.. ;)
Hon hade 2 hästar kvar att ta när jag kom dit, de va ju lite kul att få vara med.
Det som är bra med henne är ju att hon är lärare. Hon visar och förklarar, alla får titta in munnen och se hur det ser ut. Det är bra det! =)

Nåväl!
Snart kommer en globen bild!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0