Tisdag

Hej och hå!
Har hunnit skjutsat Karl på dagis! Den söte lilla killen är ju för go!

Tänkte faktiskt skriva ett inlägg igår, men kom av mig.
De jag tänkte skriva var vad jag ahde drömt.

Jag och Anders pratade i helgen om att Molle är så bordus och inte försiktig för 5 öre.. Eller jo, ibland, när det kommer täcken och en ikea kasse, dom är han lite rädd för faktiskt.. Men vi jobbar på´t.
Jag sa till Anders att han ska ju kastreras, Men frågan är ju bara när. För har man otur så kan dom bli lite högre om man kastrerar tidigt. Jag brukar annars var för att ha en hingst som hingst så länge som möjligt så att dom för grova på sig lite.. Men Molle, han vart grov på 2 dar tror jag ;) hehe.. Han fick pappas hals direkt! (även fast Namnlöses hals inte blev grov förrns 3-4 års ålder)

Så det jag drömde va alltså att han skulle kastreras, även Dante skulle kastreras av nån anledning. Och de va det äckligaste jag vart med om. En veterinär med lärling kom ut och sövde ner dom båda. Men på Molle så ville lärlingen inte skära, men veterinären i princip tvinga henne.  Så hon typ fumla bort allt och skar nästan sönder honom där.. huhu! Sedan så skulle dom hissas upp i taket (?) för att spola rent med vatten. Sedan hissa ner dom igen och sätta i en "binda"  som skulle sitta kvar dom första dagarna..

Inte ska de väl behöva va så avancerat och ta bort ett par kulor på en häst..

Här ser ni halsarna på grabbsen!


Namnlöse 584




Molle


Kommentarer
Postat av: Julia

Gud vad söt han är!! Och fadern mkt stilig ;)

2010-11-09 @ 19:16:11
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0