101018

Hej och hå.. Jag sitter forfarande och nyser och harklar mig ibland. Finns en huvudvärk som går lite av och till..

Jobbar till 18.30 idag, fy vad segt det är, hade jag jobbat vanligt så hade jag fått gå om hem om en kvart..
Fixade stallet imorse, hann damsuga och äta frukost med älskade Erik.
Erik skulle fara och besikta 245an idag. När han kom på bilprovningen på hammarn så hade det stått ett annat regnr, men han kände igen det som fan.. Dom vinka fram han och dom sa att Erik hade med sig fel bil? Han skulle ju ha en Renault.. Men Erik hade fan ingen renault tyckte ju han..
Haha, han skulle ha haft med sig Kangoon egentligen ;)
Tabbe! Men han fick ju besikta 245an ist, den skulle ju besiktas den också.
Men en ny tid måste bokas och det verkar ju va fullt över allt så man får väl vänta rätt så länge..

Min lilla Molle han växer och växer. Han börjar bli rätt så hög nu :) Stå på gången har han gjort 4 ggr nu, vi kratsar hovar och borstar igenom. Går felfritt!
När man ska kratsa fram vill han gärna lägga sig eller dra fram benet. Men håller man bara i foten och puttar honom rätt så han kan hålla balansen själv så är han snäll!
=)

Jag måste få nån som kan hjälpa mig att spänna för Tösen snart. Jag vill köra ponny!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0