101019

Seg arbetsdag.
Ringer oregelbundet, det är jobbigt.

Va till stallet imorse, borsta tog ut och gjorde klart. Gillar att vara i stallet på morgonen. Det är så avkopplande!
Molle klev inte upp förrens jag hade gått ut med Tindra och ställde Karelin på gången. Trött pålle! :p

Igår fick jag ör mig att rycka skorna på Karelin, han börja bli så lång i fötterna och snart är det dags att he på brodd skor, även och jag gruvar mig lite för de. Vill inte att han ska sparka lilla Molle illa. Men det är väl mest Tindra som är jävlig egentligen.
Åter till att rycka skorna..
Fram bena gick riktigt bra, sommarna hade redan börjat släppa lite på "väggen" så jag behövde inte slå upp dom så mkt.
Så kom jag till bakskorna och det blev helt plötsligt jätte svårt att hålla i foten så den inte gled hela tiden, dessutom gick det så lätt att rycka fram skorna så jag tänkte att bak borde va en lätt match, men dom satt som berget och jag blev tok trött i benen. Dom bara skakade! Orkade knappt stå. Sista sömmen så höll benen på att vika sig.. Skumt.. Jag har blivit trött i benen, men inte så.. hehe aja, anders fick hjälpa till lite ;)

Nåväl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0