Fredag

Hey Friday!
Den här veckan har g¨tt fort! Skönt det, hoppas bara att helgen går sakta!
Anders åker bort i helgen så det kommer bli mkt pyssel i stallet! Ska väl tvätta lite läder, tvålade in och smörjde lokselen och en jacla massa mer förra helgen.. Tråkigt, men måste göras...

Jobbar dock kväll idag, så jag åkte till stallet imorse. Anders lika förvånad varje gång. Han tror nog jag slagit mer väldigt hårt ;)
Jag kom att tänka på när jag mockade att Tindras piss stinker inte samma som förut. Blir inte den där ammoniakstanken som sticker i ögonen. Det luktar mer normalt kiss.. typ...
Så det måste ju ett tecken på att hon inte är brunstig (Bara så in i helvete kissnödig när hon kommer in ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0