Fredag!

Gud så härligt med Fredag! Förhoppningsvis går den här dagen lättare än igår.
Jag jobbar kväll idag..

Men det är inte vilken dag som helst.

KAAAAAAAL fyller 2 år idag! Grattis till honom!
Tror det blir tårta och grejer i em!

Även om jag jobbar kvällen så klev jag upp tidigare än vanligt idag.
Mockade och gjorde klart så jag inte behöver göra det ikväll iom att det blir lite kort om tid då.
Det är jobbigt att kliva upp när sängen är så varm och skön! Men här kommer några bilder som visar att det är det värt!






Hm, du kanske har en morot med dig?


Jag vill också haa!


VA! Sa ni MOROT? (Karelin)






Synd den blev suddig :(








Titta va mkt min rumpa har växt!


3 nyanser av brunt!


En fin mamma!






Försökte ta en gruppbild..  ..Men näe..




Molle har stora drömmar om framtiden!
Vi ska vara med i Kriteriet, precis som morbror ska iår!



Kommentarer
Postat av: jenny

hihi, vilken päls han har fått!



men det var jättefina bilder, framförallt den sista :)

2010-10-01 @ 13:16:43
URL: http://jav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0