kallt!

Vart kom kylan ifrån egentligen, -16 grader inatt. 17,5 på en del ställen.. Man hann inte vänja sig direkt..
Men, så länge det är kallt är jag nöjd! ;) Hatar lera! (Min kära sambo också =D)
Igår när jag va in stallet så kände jag att det var riktigt skönt ut endå trots att man inte riktigt vant sig. Men det va härligt och uppfriskande!

Men det kalla har inte bara gott med sig.
Är det bara jag som håller på att ramlar isär på vintern? Jag blir så sjukligt torr. På hela kroppen.
Efter varje gång jag duschat måste jag smörja in hela mig, annars så stramar och sticks det.
Detta kan va en av anledningarna till att jag inte riktigt gillar att duscha..
Är jag den enda människan  ivärlden som tycker det är jobbigt att duscha?
Visst att när man väl står i duschen är det skönt.. Men allt runt om kring, smörja in sig, torka hår, kläder, tvätt som hänger i duschen m.m..


Fin bild från förra vintern :)


Kommentarer
Postat av: jenny

nä, du är inte ensam.

jag tycker att det är asjobbigt, med allt runtomkring. handdukar och kläder och hudkräm och guvetallt! för att inte tala om blött hår, åh vad jag hatar att ha blött hår... :p

2010-10-22 @ 22:39:10
URL: http://jav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0