Måndag

Alltså. den här helgen va faktiskt väldigt lång. Tror det va första gången i mitt liv som jag längtat till en Måndag! haha! ;)
Det är ev lite grejer på gång, okej ganska stora..

Nåväl
Åkte till stallet imorse och gjorde klart allting, mockade, bytte vatten, gosa med Molle osv.
Apropå Molle så när jag kom ut ur stallet och skulle hämta in hö så står Tindra, Karelin och Tösen och äter, medans Molle är lääängst ner i hagen och leker med nåt. Kom att tänka på den där nya grimman som Karelin lyckat he av sig som jag inte hittade. Gick och tittade vad han höll på med och det var grimman. And guess what! Den va hel! yeah! Då ska Tindra få tillbaka den!
Måste ta och köpa en sån där boll som dom kan leka med. Jag tror verkligen Molle vill ha en sån! :)

Måste också berätta, i Fredags morse när jag ficade stallet så när jag höll på att mocka så hörde jag ett gnägg rätt va de va. Hörde ju att det va Molle. Så jag blev tvungen att gå ut och kolla. Jag hade ju precis släppt ut dom.
När jag kommer ut så står Tindra Karelin och Tösen och äter, men Molle har gått fram till grinden och sträckte upp huvudet och gnägga in mot stallet! Jag va tvungen att släppa allt och gå och gosa med honom! Vet inte varför han gjorde så! Åååh! Mitt hjärta smälte! gogubben!





(Morbror Cupido, blev 3a i Kriteriet på 2.04 nånting, Yeeeah!)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken underbart fin bild :)

2010-10-15 @ 09:46:00
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0