Mätt och belåten

Igår var jag tvungen att ta 245an till stallet! Alltid en utmaning. Den startade ganska galant, men var tvungen att gå in på ica och handla tandkräm. Att lämna bilen på tomgång är samma sak som att stänga av bilen. 
Så när jag skulle lämna ica och fara till stallet. Men då behagar kärran att inte starta. Men skam den som ger sig! Jag vann tillslut och tog mig till stallet! 
Jag hade tänkt svänga in i Skogslund och hälsa på tjejerna där, men jag tänkte, har kah väl fått igång högen så är det lika bra att ta raka vägen.
hamnade i soffan med popcorn efter en dusch framför Robinsson.
Robinsson var bättre förr, men Gurkan är med så det kanske är kul endå ;) haha

Har nyss ätit en god lunch med Erik på falkens, Philip kom och joinade oss också
Gott som tusan, fläskfilé wok och klyftpotatis!

(ÅÅÅÅhh! Hoppas allt går vägen nu bara! :D:D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0