SNÖ

Den första snön för den här säsongen har kommit! (tänkte skriva året.. Men det stämmer ju inte)
Jag tycker det är väldigt fint ute nu! Nu kan det baske mig få vara kallt och så kan det få komma en massa mera snö så har vi perfekt underlag överallt! Plogade snövägar är perfekt för hästarna att gå på :)
Synd att jag inte va i stallet imorse, jag hade verkligen vela sett Molles min på snön!
Måste ta nya bilder på honom, han har blivit så stor nu ju!

Vaknade imorse och hade jäkligt ont i ländryggen, men det brukar jag ju ha mornarna.
Men denna gång va extrem.
Kunde knappt vrida mig så jag kunde sätta ner benen på golvet. Har fortfarande lite ont i ryggen..







Kommentarer
Postat av: lucke

Hallo! Händer ikväll då? :P

2010-10-20 @ 14:58:46
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0