Söndag

Ja hugaligen.. Frustrerande att jag inte kan ta bilen till stallet.. dislike!
Hade iaf kul igårkväll! Det allra bästa var Mia´s "aaaAAAAAHHH" när Helena kom och titta in genom balkongfönstret i sin vita linser! haha! Jag va ett troll, eller.. Är fortfarande, mitt står bokstavsligen rakt upp ;)
Jag lovar, ni ska få se bilder senare. Hihi

Super snälla John skjutsa mig till stallet imorse så jag kunde ta ut hästarna. Min tänkta chafför tillika sambo, var inte heller körbar idag.. Men så kan det gå...
Jag va ett troll, mia typ luffare, Helena va en en läskig typ och Ida var en söt ballerina! :)

Jag har inte gjort många knop idag. Var och hälsade på John och Katarina imorse så då lekta jag lite med Karl, och så har jag gjort choklad bollar som jag tänkte ta med till ammer.
Vi ska nämligen dit och titta på hopp träningar. Det är en B-tränare från Sundsvall som kommit hit. Kan bli kul


Kommentarer
Postat av: Katta

Chokladbollar till Ammer?! Meh! Buhuuuuu Jag vill åxå smaka! Karl med åxå! FAKTISKT

2010-10-31 @ 15:28:16
Postat av: Caroline

Svar: Det är en Wehlsponny och han är född 2009 så nästa år är han två år.

Jag trodde man bara körde russ eller shettisar på ponnytrav.

Är inte så insatt i ponnytrav eftersom jag mest har kört stora travhästar =)

I passet är han stamboksklassad som Sektion B.

2010-11-08 @ 16:33:46
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0