Tisdag

Börjar lite smått bli krasslig i halsen, måste dricka mkt vatten idag för att den ska fungera. Att man har ett jobb där man ska prata i telefon hela dagen gör ju inte saken bättre, men det går bra!
Lite seg på morgonen är jag också, tar lång tid innan ögonen vaknar och allmän krasslig innan man kommer igång.
Har hittils varit när ganska många som är förkyld, men inte blivit sjuk själv ännu. Dags nu?

Vi till stallet imorse igen, mockade och gosa lite med dom. Tempa molle, då han hostade lite och jag tycker han har sett lite hängig ut. Men ingen feber hade han. 38 är ju normalt på föl.

Ska se om jag kan få hjälp att spänna för tösen snart. Vill ju prova köra henne snart!
vore skoj! Ska se om jag kan tjata på Ida kanske om hon kan rida karelin samtidigt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0