Tråk

Känns som det bara kommer en massa klagomål just nu, men den här veckan kommer/är/var lång.. Dagarna har känts som evigheter!
Nåväl.

Tv-kvällen med Jenny i Tisdag var mysig! Hon hade gjort en god kaka som vi smaskade på!
Vet inte vem som vann, haha! Det va lag hoppning. Men Roffe va bäst av svenskarna iaf! Vet inte när det ska vara mer hoppning. Fan att jag missade dressyren! Jag ville verkligen se den! Aja..

Har inte så mkt att kommentera gällande hästarna, dom äter och frodas. Tindras mage har väl ev växt lite mer. Och Molle, ja han växer varje dag! :) Han kommer bli så fiiin! Just nu är han lurvig och väldigt hög bak. Hoppas att han växer fort bara och inte blir så hög! Han måtte stanna under 1.30!

Jag måste prova köra Tösen nån dag fram över också. Ska kanske prova i helgen om jag får hjälp.. Hon är lite bakrädd så man måste ha nån som håller i.
Både vad på och av selning. Har ju aldrig kört henne tidigare. Molle börjar ju bli så pass stor att han kan gå bredvid. Och snart också lämnas i hagen med dom andra så kan jag sticka ut med Tösen själv.
Vore ju jäkligt skoj att starta henne nästa år!




Kommentarer
Postat av: caroline

SV skillnaden är att den dyrare har ett lägre fäste du fäster den i sadelgjordsstropparna medans den andra fäster du högre upp på sadeln

2010-10-07 @ 15:03:05
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0