Vit vinter

Jag hatar detta höstväder, hit med vinter på momangen! Eller helst sommarn egentligen...
Det är kallt och regna så det lägger som en hinna på allt grus så det blir blankis.
Fick ett MMS av Erik förut med en bild på en skogsbil väg som tillsynes var grusig, men att tolka av texten "Spegel spegel på vägen där..." så va de glashalt! hugaligen!
Jag vill ha en vit vinter nu!

Men appropå vit vinter...
Jag köpte en Marabou vit vinter på macken igår (Stugun, jenny! Du får åka hit och handla! =).  Och några av er ville ha en recention!

Denna sagolika vit vinter smakar som den godaste vita snön. Underbar som en stjärnhimmel..
hehe, näe men seriöst. Gillar man vit choklad så gillar man denna! Finns ju inget som klår Marabous mjölkchoklad, men denna va jätte god faktiskt! Men lite tråkig också!
Den hade nog vart jääkligt god med sån där torkad hallon som det är i Rasberry sensation... Mmm!
Lite chokladsvammel så på eftermiddan!

Ska hem snart, sen ska jag nog blåsa hem och slänga i mig nån mat innan jag far till stallet och fixar det!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0