Eftermiddag

Nu är det Fredag eftermiddag och jag har bara 45 min kvar att arbeta. Det är väldigt lugnt.. Men det brukar det vara!
Den här helgen har jag goda förhoppningar på. Blir vädret bra tror jag vi kommer ha kanon kul!
Imorgon, Lördag så ska jag baka lite blåbärsmuffins. Dom ska jag ha med mig till på Söndag.

På Söndag ska vi ha Skogslunds rallyt eller vad man ska kalla det. En liten distansritt (man får ju inte kalla det så) på 16 km. Alldeles lagomt långt. Det kommer komma några utifrån!
Sen kommer det va några små lekar eller nåt på ridbanan när alla gått imål.
Vi kommer säkert ha jäkligt skoj! Kameran ska laddas och tas med iaf! :)


Ida, Mia och Jennifer. Jenny har jag nog ingen bild på. Men det kommer! Moahaha! (Ser ni nu varför det heter skogslund ")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0