Konversation

Min och Idas konversation på jobbet. Det blev lite fel va.. ;)


Peterson Lina
Anneli och Anders va i stallet igår och Anneli frågade: Känner du aldrig "ååh, nu måste jag fara och mocka i stallet"..
Hon fick till svar att. Näe det gör jag inte! NÖRD
Okej, jag sa inte nörd till henne, men jag är en häst nörd
11:44Eriksson Ida
hahahahaha!
och andres bara skrattade eller?
eller tyckte han bara att det var en massa jävla ugglor där ?
AHAHAHHAHAHA
11:45
Peterson Lina
haha! Jag vet inte va han sa.. Men han sa säkrt att jag är duktig.. Han har sagt det mkt nu för tiden..? Vet inte riktigt varför..
11:45Eriksson Ida
ohhhh =) pluspoäng till dig =)
11:45Peterson Lina
yeah!
11:46Eriksson Ida
han kanske bygger ut om han tycker att du är så duktig =)
hehe =)
jag tror han är kär i dig =) AHAHAHAHAHHAHAHA
11:46Peterson Lina
haha! Man kan ju hoppas.
11:46Eriksson Ida
fan va trött jag är nu =)
11:46Peterson Lina
Alltså... Nu bvart de ju fel!
HAHAHAHAHAHAHAH!
11:46Eriksson Ida
hahahahahha!
jag dör!!!!!!!!!!!
11:46Peterson Lina
Fy fan ida!
11:46Eriksson Ida
HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
jag e så rolig!
11:47Peterson Lina
GOSH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0