Linapartiet

Godmorgon! Sitter på jobbet nu. Jobbar 10.30-15.30. Brukar va lite segt och jobba Lördagar. Men just idag känner jag att det är helt OK. Det beror nog mest på att det är älgjakt. För det första så är Erik inte hemma. Sen så jagar Anders upp i skogen så man kan inte sticka ut och rida..

Nu för tiden, med ca 1 vecka till val, så är det i princip endast reklam för olika partier. Överallt. Radio, tv, tidningar, busshållplatser, afficher.. Jag överallt. Endå vet jag inte vad jag ska rösta på..
Men iaf.. Jag är inte så insatt i nått. Men..
Förmögnhetskatt? Vad är det för skit egentligen. Jag som är fattig kan inte ens förstå varför man ska extra av dom som arbetar hårt för att få det liv dom vill ha.. Jag kan tycka det är lite orättvist...
Nåvääl..

Får se vad som händer ikväll. Om det blir en fylla eller båttur eller tråkig hemma kväll.. Fast jag gillar tråkiga hemmakvällar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0